czwartek, 13 lipca 2017

Pasy Zębate - eurobelt.pl

Pracuję nad Mobilną Platformą Gąsienicową zdalnie sterowaną i potrzebuję sześciu aluminiowych Kół zębatych i dwa pasy zębate aby zrobić z nich gąsienice. Jeśli chodzi o Wymiary Kół, średnica zewnętrzna powinna się zawrzeć w granicach do 50-60 mm. Pas zakładam będzie miał szerokość w granicach 30 - 40 mm. Nie mam jakichś wygórowanych wymagań Też odnośnie Tych Kół. Ale tak, Jak wspominałem, nie znam SIĘ na Tym kompletnie liczyłem na pomoc w doborze pasów jakąś w zakresie Kół. Rozstaw kół pomiędzy pierwszym a ostatnim nie jest jeszcze do końca ustalony, a zatem nie znam jeszcze docelowej długości pasów zębatych. Myślę, że osie pierwszego i ostatniego koła będą oddalone o jakieś 26 cm. Trudno mi to Ocenić Nie mając konkretnych Kół. W przemyśleniach mam Dwa Rozwiązania. Prostsze i trudniejsze. Cenowo Też nie wiem Jak będzie to wyglądać. Wystarczą te z niskiej półki cenowej. Miałem już do czynienia z różnymi pasami napędowymi i wiem, że ich druga strona jest śliska. Coś bym Temu zaradził. Szukam jakiegoś sensownego rozwiązania. Plusem Takiego Rozwiązania będzie jego cena. Muszę też na bieżąco pilnować cen, bo wydać 600 zł na samo podwozie to nie sztuka. Do Tego Wszystkiego dochodzi Aparatura RC 4 Kanały (nadajnik, odbiornik), 2 Silniki napędowe, wydajne ZASILANIE, mikser kanałów, 2 regulatory do Silników, 2 Serwa, kamera 2,4 GHz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz